czwartek, 12 sierpnia 2010

Nowa zasada - Pierwsza loteria już zakończona!

Z dwóch notek, w których są 2 komentarze , na karteckach napisałam nicki osób, które komentowały notki . Miałam wylosować dwie osoby, i tak zrobiłam .

Są to:

Misiunia-unia , której przypada DKNY Fish Print Cardigan. ( zgłoś się do mnie po nagrodę )

i

Nati2203 która dostanie ode mnie prezent dla superstar . ( ja wybieram prezent )


Ciuszek dla misiuni-uni :



Nati2203, zaraz wyślę ci prezent ..

PS. Losowania z pozostałych notek, odbędą się gfy będzie w nich przynajmniej po 2 komentarze .

3 komentarze:

niecierpliwa pisze...

Gratuluję.! ;d

nati2203 pisze...

dzięki

Allinnes pisze...

wow dzięki ci wielkie !!!!!!!!!!!!

Prześlij komentarz

 

Copyright © Stardoll- Papierowa dżungla. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver