niedziela, 13 czerwca 2010

Wywiad z Aniką70

Cześć dzisiaj przeprowadzę wywiad z Aniką70 . A oto kilka pytań które jej zadałam :)



Ja :Skąd biorą się twoje pomysły na zdobienie swojej medoll ?
Anika:
Moje pomysły na zrobienie medoll biorą się z codziennego życia . Próbuję ją robić , tak aby była podobna do mnie.:) Ale także czytam gazety tzw. ,,modowe'' , czytam stronki o modzie. Itak mi ona wychodzi;D

Ja:Jakie są twoje marzenia na stardollu ?
Anika:Tak jest parę :
-Zostań CG
-I. .. po prostu dobrze się bawić

Ja:Czy twój styl na stardollu jest podobny do realnego ?
Anika:Tak , mój styl na stardoll trochę wiąże się z moim realnym stylem ,choć nie zawsze .Niektórych ciuchów w realu bym nie kupiła takich jak mam w szafie . ;]


JA:Czy zamierzasz zacząć projektować i znaleźć się na liście top projektantów ?
Anika:Ciągle projektuje i nie sądze , że dostanę się na top 10 . Poprostu moje projekty biorę z okładek gazet , moich własnych ciuchów . Moje projekty czasem idą szybko , a czasem niezbyt . Myślę , że dużo się sprzedaje moich bluzek z tkz. "żabą". Polecam .:D

Ja :Dziękuję za wywiad było mi bardzo miło :)
Anika:Nie ma za co i mi też było miło. ; >

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Copyright © Stardoll- Papierowa dżungla. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver