środa, 16 czerwca 2010

Wywiad z misiunia-unia

  Cześć. Jak znalazłaś się na stardoll?

Cześć ; - ) Jestem misiunia-unia

A jak znalazłaś się na stardoll??

Pewnego dnia koleżanka ( _Reven_ ) przyszła do mnie i powiedziała że znalazła super stronkę i napewno mi się spodoba ; D

Aha. Fajnie ; D A z kąd wzięłąś pomysł na nick ?

Moja koleżanka miała na imię Michalina a moja mama nas popędzała więc szybko wymyśliłyśmy nick ;-)

A co powiesz na pytanie trochę prywatne ,ale związane ze stardollem ?

Zgadzam się na każde pytanie ;)

W takim razie... Często doładowywujesz sobie konto?

Kiedyś w 2009 doładowywałam sobie jak mi się skończyło ale w lutym mama zabroniła mi stardolla i mogłam tylko grać w weekendy i w piątek a teraz na wakacje mam na 3 miesiące superstar

A czy to tajemnica ile masz teraz sd ?

Raczej nie ; P Bo mam mało ;P 8 sd

A widziałaś nowe HB? Strrasznie jest drogi ten płaszczyk!

Widziałam ale on mi się nie podoba i jeszcze ten czerwony xD

Strasznie dziękuję za wywiad. :) Chciałabyś kogoś pozdrowić ?

Nmzc ; D Ehmm ... redaktorki z mojego bloga !

Jeszcze raz dzięki. Pa :*

Pa



2 komentarze:

justnie pisze...

Za reklamę w poście bierzesz 30 sd?? Przy 15 obserwatorach!? OMG! Ja mam 170 obserwatorów a reklama w poście kosztuje 20 sd...

Fioliola pisze...

Ahh nie, to nie ja pisałam cennik. Zaraz zmienie :*

Prześlij komentarz

 

Copyright © Stardoll- Papierowa dżungla. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver